Загальний порядок реєстрації ФОП

Документи необхідні для реєстрації, перереєстрації та реєстрації ліквідації СПД, ФОП та ін.
  • Реклама

Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення Адміністратор » 25 лютого 2009, 09:21

Крок перший. Вирішуємо чи потрібно нам (Вам) це:

- Тут все зрозуміло: Ви - творець своєї долі. ;-)


Крок другий. Подаємо (або надсилаємо рекомендованим листом) державному реєстратору за місцем проживання фізичної особи (наприклад у м. Києві - Районна Державна Адміністрація):

- реєстраційну картку за формою №10 (дивись додатки) + 4 фото-копії (в залежності від видів діяльності та використання/невикористання найманої праці їх кількість може бути меньшою);

Примітка. За жодним Законом громадянин не забов'язаний подавати в жоден державний орган копії будь-якого документу. Але ми всі живемо в державі, в якій на службових посадах сидять некомпетентні та неосвідчені працівники. До того ж непрацелюбні, що і є єдиною причиною вимагання всіляких копій документів - навіщо щось переписувати (передруковувати), якщо є такий винахід людства як фото-копір? ;-) Боротися з цим можна лише разом. Але ми всі мовчимо і бігаємо робити фото-копії документів! Тому робить висновки...

- копію довідки про присвоєння Вам ідентифікаційного номеру (оригінал маєте при собі);

- підтвердження сплати реєстраційного збору (34 грн.).

Примітка. Таким підтвердженням зазвичай є копія квитанції про сплату з банку. Оригінал маєте при собі, але нікому його не віддаєте!!! Потім Ви нікому не доведете, що Ви сплатили реєстраційний збір.


Крок третій. Одержуємо необхідні документи:

- Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця (отриману при реєстрації) установленої форми;

- Довідку про взяття на облік в органі ДПС (поштою за місцем проживання) за формой №4-ОПП (дивись додатки);

Примітка. Так повинно бути але це зазвичай не так - зверніться до своєї (за місцем проживання/реєстрації) Державної податкової адміністрації з Заявою (дивіться додатки).

- Довідку про взяття на облік у Пенсійному фонді (поштою за місцем проживання).

Примітка. Так повинно бути але це не так - йдіть до свого районного Пенсійного фонду (або міського, в залежності від вашого місця проживання та місцевої структури органів влади) та отримуйте особисто!


Крок четвертий. Одержуємо дозвіл на виготовлення круглої печатки та (за необхідністю) кутового штампу. Для цього подаємо в Дозвільну систему (підрозділ МВС) за місцем проживання такі документи:

- заяву встановленого зразка (дивись додатки);

- нотаріально засвідчену копію Свідоцтва про реєстрацію ФОП (оригінал з собою);

Примітка. Зробити треба перед візитом в цей Орган обов'язково! В Дозвільній системі прийом тільки по кілька годин три дні на тиждень. Черги часто величезні. Багато проходять "за знайомством" без черги. Можете затягнути процес на два-три тижні (з урахуванням терміну видачі дозволу). Про законність такої вимоги можна довго сперечатися але зробити доведеться... :lol:

- ескізи печаток (штампів) у двох примірниках (дивись додатки);

- підтвердження повноважень особи, що подає документи;

Примітка. Мається на увазі Довіреність встановленого зрака та нотаріально посвідчена. Це потрібно тільки в тому випадку, якщо за Вас процедурою отримання дозволу на виготовлення печатки (штампу) займається третя особа (не Ви особисто). Майте на увазі, що в незалежності від того, хто подавав документи (Ви або довірена особа), отримувати Дозвіл має право той, кого вказано в Заяві як отримувача.

- підтвердження оплати послуг (квитанцію тримаєте при собі, а віддаєте фото-копію квитанції);

Примітка. Вартість та термін отримання між собою пов'язані: 81 грн. - 1 тиждень, 162 грн. - терміново (до 3-х робочих днів). Оперативність вражає! ;) Скажу Вам відверто часу ця робота у інспектора дозвільної системи займає рівно стільки, скільки потрібно для того щоб скласти всі документи до купи та віднести на підпис начальнику районного (міського) управління МВС. Часто навіть цього не трапляється: у начальників ДС, буває, є спеціальні кліше (штамп з відбитком підпису) начальника райвідділу (міськвідділу) МВС. Хоч це і не зовсім законно (а скоріше зовсім незаконно), але це робить процес "узгодження" Дозволу майже миттєвим. І Ви маєте всі шанси отримати цей дозвіл відразу, якщо вмієте "домовлятися". Зроблю Вам підказку: органам МВС (як і багатьом іншим Органам) зовсім (або майже зовсім) не видають канцелярського приладдя та паперу, який їм так необхідний в роботі. Це і смішно і грішно одночасно. Але за замовчування вважається, що такі речі службовці мають "діставати" самі. Як? Це вже питання дитяче... :roll: . Якщо будете "домовлятися", можете не вказувати "автора" ідеї... :lol: Я переживу.

- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру фізичної особи (вашої звичайно).


Крок п'ятий. Одержуємо Дозвіл на виготовлення печатки (штампу) та замовляємо їх виготовлення:

- Через 7 днів (3, якщо сплатили подвійний тариф), але непізніше :!: (маєте право скаржитися, якщо ДС "невспіла") та подаємо дозвіл у штемпельно-граверну майстерню, сплативши її послуги.

Примітка. Штемпельно-граверних майстерень, принаймні в м. Києві, дуже багато. Майже в кожному відділенні ДС "на місцях" сидять в прийомні години "красуні", які пропонують Вам зробити замовлення на місці. Робити це чи ні справа Ваша. Але зауважте, що таких підприємтсв багато, а в конкретному відділенні ДС сидять тільки від одного підприємства. Чого вони там сидять? Законом не передбачено такий "сервіс". Офіційно вони приміщень у МВС не орендують і ніяких дозволів на здійснення господарської діяльності в приміщенні МВС не мають. Такі речі "вирішуються" на рівні місцевого керівництва МВС (підрозділів). Неофіційно... Звісно, що дана фірма несе певні витрати на те, щоб приймати замовлення "на місці" або "ловити клієнта", не відходячі від "каси", так би мовити. Вгадайте як вони це компенсують? Вгадали! :idea: Вони їх вже заклали у вартість своїх послуг для Вас...
Термін виготовлення печатки (штампу) коливається від одніє години до одного тижня. Все залежить від вартості послуг та "солідності" підприємства. Норма - 1 день.



Крок шостий. Відкриваємо рахунок у банку (якщо потрібно).

- подаємо до відділення обслуговування юридичних осіб та фізничних осіб-підприємців необхідні документи.

Примітка. Я не буду рекламувати жоден за банків. У кожного свої Правила. З ними можна ознайомитися прямо в мережі Інтернет на офіційних сайтах банків. Якщо Ви не знайшли такої інформації на сайті банку (або взагалі самого сайту), то замисліться чи варто такому банку довіряти свої капітали (навіть невиликі). Оберайте банк стабільний та не занадто розрекламований. Зважайте на те, що не той банк солідний, який скрізь на "біг-бордах" красується та заважає вам дивитися ввечорі після роботи цікавий фільм своїми нав'язливими пропозиціями "легких кредитів" та "вигідних депозитів". Солідні банки - це банки, які більше орієнтовані на обслуговування саме юридичних осіб та ФОП (обслуговування поточних рахунків підприємтсв, організацій та ФОП). Часто вони не розрекламовані. Цього і не потрібно. Найкраща реклама - рекомендації клієнтів. Запитайте яким банком користуються ваші знайомі (приватні підприємці або керівники/бухгалтери підприємтсв). Вирішуйте самі, чи можна йому довіряти. Також не забувайте про зручність: місце розташування банку для Вас є важливим!
Якщо Ви зайнята людина, то можливо було б цікаво дізнатися чи підтримує цей банк систему "Клієнт-Банк" (доступ та керування рахунками за допомогою спеціальної програми на вашому компьтері). Це дуже зручно! :!:


Автор статті: Вадим Чоповський

Контактна інформація:

Електронна пошта (e-mail)): admin@dilo.kiev.ua

Увага! Звернувшись до автора статті, Ви можете отримати додаткову консультацію або практичну допомогу в процесі реєстраці ФОП.

Додатки:

f-10.doc
Реєстраційна картка на проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця (ф. № 10)
(216 Кб) Завантажено 1303 разів

f-4-opp.doc
Довідка про взяття на облік платника податків (ф. № 4-ОПП)
(30.5 Кб) Завантажено 1209 разів

zayava-klopotannya-na-otrimannya-dozvolu-na-vigotovlennya-pechatki.doc
Заява-клопотання на дозвіл для виговлення печатки
(31.5 Кб) Завантажено 1090 разів

eskiz-pechatki.doc
Ескіз круглої печатки
(26 Кб) Завантажено 1238 разів


Увага! На даний момент діє новий порядок реєстрації ФОП, тому ця інформація може бути корисною лише частково.
Я тоже умею летать! Только у меня крылья в химчистке...
Аудиокниги онлайн
Аватар користувача
Адміністратор
Администратор
 
Повідомлень: 70
З нами з: 28 листопада 2008, 03:57
Звідки: Київ, Україна

Реклама

загрузка...

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення Rita » 26 лютого 2009, 00:37

Мені самій доводилось проходити ре'страцію але я зараз шкодую, що тоді не натрапила на таку статтю.

Справді, дуже інформативна та змістовна інструкція щодо реєстрації СПД (ФОП).

Тепер, якщо в мене спитають як швидко зареєструвати ФОП, пораджу прочитати цю статтю.

Якби Ви ще зробили таку саму докладну інстукцію з реєстрації СПД - юридичної особи... Не плануєте? Ви б тоді допомогли дуже багатьом людям пройти через наш бюрокротачний механізм!


Наснаги вам!!! :)
Rita
 
Повідомлень: 1
З нами з: 26 лютого 2009, 00:31

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення Greg » 02 березня 2009, 15:04

Дійсно дуже цікаво!

А де ж додатки? :lol:
Greg
 
Повідомлень: 8
З нами з: 02 березня 2009, 14:55

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП (зараз редагується)

Повідомлення Адміністратор » 02 березня 2009, 18:45

Greg написав:Дійсно дуже цікаво!

А де ж додатки? :lol:


Додатки після тексту статті розташовані. Згодом їх список буде доповнено.
Я тоже умею летать! Только у меня крылья в химчистке...
Аудиокниги онлайн
Аватар користувача
Адміністратор
Администратор
 
Повідомлень: 70
З нами з: 28 листопада 2008, 03:57
Звідки: Київ, Україна

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення BlackKittyKiev » 11 березня 2010, 19:31

Дуже дякую Вадиме за таку корисну інформацію...
зараз якраз проходжу реєстрацію ФОП, сподіваюся надалі мені буде легше...
думаю знайду ще немало цікавого та корисного на сайті. :)
BlackKittyKiev
 
Повідомлень: 1
З нами з: 11 березня 2010, 19:27

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення Адміністратор » 23 березня 2010, 02:58

Радий що комусь це допомагає! ;-)
Я тоже умею летать! Только у меня крылья в химчистке...
Аудиокниги онлайн
Аватар користувача
Адміністратор
Администратор
 
Повідомлень: 70
З нами з: 28 листопада 2008, 03:57
Звідки: Київ, Україна

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення parolint1 » 29 березня 2010, 14:44

Ура я зарегистрировалась как физическое лицо-предприниматель, указав вид деятельности-деятельность агентств недвижимости, получила печать (ФОП). Хочу в рекламе указывать название агентства недвижимость. Как зарегистрировать название агентства? куда обращаться? работаю одна.
parolint1
 
Повідомлень: 1
З нами з: 29 березня 2010, 14:23

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення Адміністратор » 02 квітня 2010, 21:02

Какого агенства? Ві ж ФОП! :lol:

А если вы с агенством работаете, то указывайте его название - они не обидятся...

Если же вы зарегистрировались как ФОП, а называете себя громким именем "Компания "Риэлти-Комьюнити-Инфинити-Корп-Инк ltd."", то это уже дело вашей личной этики и граммотности.

Если же вы укажите в своей рекламе Агенство с которым не имеете отношений, то можете нарватся на судебный иск... ;)
Я тоже умею летать! Только у меня крылья в химчистке...
Аудиокниги онлайн
Аватар користувача
Адміністратор
Администратор
 
Повідомлень: 70
З нами з: 28 листопада 2008, 03:57
Звідки: Київ, Україна

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення qzpm » 06 квітня 2010, 18:53

Дорый вечер.
Подскажите, если кто знает. Сколько максимум КВЭДов я могу внести в форму десять при регистрации.
И могул ли я указать всего два, но обобщенных КВЭДа
51 - Оптова торгівля і посередництво у торгівлі
52 - Роздрібна торгівля побудовими товарами та їх ремонт.

Или же мне обязательно надо указівать конкретно?! Например так
51.1 Посередництво в оптовій торгівлі
51.2 Оптова торгівля непереробленими сільськогосподарськими продуктами
51.3 Оптова торгівля продовольчими товарами
51.4 Оптова торгівля непродовольчими споживчими товарами
51.5 Оптова торгівля несільськогосподарськими проміжними продуктами
51.7 Інші види оптової торгівлі

52.1 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах
52.2 Роздрібна торгівля продовольчими товарами в спеціалізованих магазинах
52.3 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами та парфумерією
52.4 Інші види роздрібної торгівлі у спеціалізованих магазинах
52.6 Роздрібна торгівля поза магазинами
Я хочу заниматься одним-двумя видами деятельности, но в ближ. перспективе может придется их менять. И каждый раз бегать в РДА их менять... Нет желания и времени. При регистрации 2,5 часа стоял в очереди без скамеек в узком кабинете в толпе таких же как я!
Спасибо, всем кто знает и ответит.
www.udobrenia.uaprom.net - все удобрения и ядохимикаты в одном магазине
qzpm
 
Повідомлень: 1
З нами з: 06 квітня 2010, 18:38

Re: Загальний порядок реєстрації ФОП

Повідомлення Адміністратор » 10 квітня 2010, 15:45

1. Вы можете вести 5 видов деятельности
2. Можно ли указывать обобщённую группу, точно не знаю, но думаю, что нет. Уточните у Регистратора...
Я тоже умею летать! Только у меня крылья в химчистке...
Аудиокниги онлайн
Аватар користувача
Адміністратор
Администратор
 
Повідомлень: 70
З нами з: 28 листопада 2008, 03:57
Звідки: Київ, Україна



  • Реклама

Повернутись до Документи необхідні для реєстрації/перереєстрації СПД, ФОП

cron