ІТ документального забезпечення функціонування підприємства

На всіх етапах розвитку людського суспільства інформаційні технології забезпечували інформаційний обмін між окремими людьми, колективами, суспільними формаціями і відображали відповідний рівень розвитку й можливості систем реєстрації, збереження, обробки та передачі інформації і, по суті, були синтезом методів та засобів оперування інформацією в інтересах тієї чи іншої сфери діяльності людини. Інформаційні технології реалізуються в таких видах: автоматизованому (безпаперовому); традиційному (паперовому). Обсяг автоматизації, тип і характер використання технічних засобів залежать від характеру кожної конкретної технології. В широкому розумінні автоматизація — це заміна діяльності людини роботою машин, механізмів тощо. Ступінь автоматизації змінюється в широких межах — від систем, у яких процес управління повністю здійснюється за допомогою людини (ручні системи), до систем, де процес управління здійснюється автоматично (автоматичні системи). Автоматизація управління, або


Кілька речей, яких не повинно бути на вашому робочому місці

Кожен організовує простір навколо себе за своїми вподобаннями. Вдома кожен вільний облаштовуватися, як хоче, однак робоче місце - це абсолютно інша справа. Самі предмети і те, як вони розкладені - все це повідомляє оточуючим щось про звички, смаки та характер людини. Так що перш ніж взятися за облаштування власного робочого «гнізда», потрібно поставити собі питання: «Як багато і що саме я хотів би розповісти про себе колегам та керівництву?» Нешкідливі на перший погляд предмети можуть виставити людину в несприятливому світлі і навіть стати причиною насмішок колег і критики начальства. До яких же речей треба ставитися з обережністю? Що краще залишити вдома, якщо ви не хочете зайвих проблем і частих «екскурсій» товаришів по службі до вашого робочого столу? Ось речі, які розкажуть про вас те, про що зазвичай в офісі краще нікому не знати. «Веселі» фотографії Це була відмінна вечірка, всім було шалено весело і ви чудово відпочили? Шикарно!


Значення підготовки документознавців для інформаційного суспільства

Сучасний рівень менеджменту характеризується тим, що прийняття рішень як головне завдання управління, — реалізується за умов повної або часткової невизначеності, активної, досить часто агресивної, протидії конкуруючих сторін. За цих умов на служби діловодства необхідно покладати завдання не тільки і не стільки створення документації та забезпечення її руху, але головним чином питання інформаційної підтримки всіх управлінських рішень на підставі досконалої організації їх документаційного забезпечення. Служба діловодства, як серцевина організації, що відображає і забезпечує її діяльність, сьогодні мусить стати потужним інструментом, що в змозі через процеси управління документацією, орієнтувати всі інші підрозділи та окремих виконавців на спільні цілі, мобілізувати ініціативу співробітників, виховуючи в них почуття єдності і відданості своєму підприємству, поліпшувати процеси ділової комунікації й корегувати організаційну поведінку всіх його членів. Вже сьогодні в сучасних


Форум Карта сайту Пошук по сайту